Projekt BandMarket bude spojovacím článkem mezi vámi a návštěvníkem stránek BandMarket.cz, který sem přichází poptat hudební produkci na svojí akci. Ať je to svatba, firemní večírek, ples či zábava, malý festival, oslava narozenin atd. Primárně jsme orientovaní na umělce, kteří hrají převzaté, osvědčené a známé songy. Nicméně v registraci nebráníme ani autorským počinům.
Máte kapelu? A malou, větší či orchestr? Jste sólový hudebník, duo nebo DJ? Zaregistrujte se u nás, vytvořte svůj profil a představte se světu tak, abyste zaujali co nejvíce potenciálních zájemců!
Na vašem vlastním profilu vás představí nejen fotografie a popisky. Budete moci nahrávat a spravovat své mp3 tracky, videa a kompletní playlisty. Umožníme vám specifikovat vaší lokalizaci, takže odpadnou dohady o cestovné; dopředu si určíte jak daleko jste ochotni jet a za kolik.
Jakmile se ocitnete v užším hledáčku hudbychtivého zájemce, oslovíme jeho i vás, dohodneme s ním podmínky dle vašich představ a při oboustranném zájmu se postaráme o smlouvy, finanční plnění a další formality. Po úspěšně ukončené akci rovněž o převod odměny na váš účet, a to do tří dnů.
Stručně řečeno, budete mít svojí agenturu, jako mají velké kapely zvučných jmen. Budeme se o vás starat a poskytovat vám plný servis, abyste se mohli soustředit právě jen na svojí dokonalou produkci.
a) poptávka
Návštěvníkovi se líbí vaše kapela! Na stránkách vytvoří nezávaznou poptávku na konkrétní vystoupení a odešle k nám
b) podmínky vystoupení
My poptávku přijmeme, načež se spojíme s vámi a společně dohodneme všechny podmínky vystoupení.
c) dohoda s klientem
Podmínky vašeho vystoupení probereme s klientem, a jakmile je akceptuje, připravíme Smlouvu o realizaci vystoupení.
d) před vystoupením
Klient provede úhradu vystoupení na náš účet. On i vy dostanete námi vypracovanou Smlouvu o realizaci vystoupení, kde budou definovány konkrétní podmínky, kterými se bude celé vystoupení řídit, včetně práv a povinností obou stran.
e) vystoupení + výplata honoráře
Vy hrajete nejlépe, jak umíte, takže klient je spokojen. Do tří pracovních dnů poukážeme na váš účet honorář, upravený o naší odměnu.
f) výše odměny BandMarket.cz
Ta činí 15% (min. 1000 Kč), které budou přičteny k vašemu honoráři.
g) hodnocení klientem
v rámci objektivity požádáme klienta, aby vaše vystoupení ohodnotil. Získaná hodnocení budou zapsány do vašeho profilu.
1.1) Registrace
- na hlavní straně BandMarket.cz, v pravém horním rohu, klikněte na "KAPELY-LOGIN",
- přihlašovací pole se vás zatím netýkají. Vyberte poslední nabídku v menu: "Registrovat se",
- zobrazí se karta "REGISTRACE", kde vyplňte požadovaná pole,
- kliknutím na tlačítko "REGISTROVAT" zadané informace potvrdíte.
1.2) Přihlášení
- na hlavní straně BandMarket.cz, v pravém horním rohu, klikněte na "KAPELY-LOGIN",
- vyplňte přihlašovací jméno (=vámi zadaný e-mail) a heslo, které jste zvolili při registraci.
2) Úprava profilu
- úpravu svého uměleckého profilu můžete provádět, jste-li přihlášeni (popisek KAPELY-LOGIN se změnil na PŘIHLAŠOVACÍ JMÉNO (=váš mail),
- klikem na PŘIHLAŠOVACÍ JMÉNO vyberte možnost ÚPRAVA PROFILU a vyplňte požadovaná pole.
2.1) Základní informace
- NÁZEV - zadejte jméno vaší kapely, resp. vaše umělecké jméno,
- POPIS - do 150 znaků popište svou kapelu. Tato krátká anotace se bude zákazníkům vždy zobrazovat v základním výpisu,
- PSČ + OBEC - zadejte obec, odkud budete vyrážet na vystoupení. Údaj je důležitý pro automatickou kalkulaci cestovného,
- VZDÁLENOST - zadejte dojezdovou vzdálenost v km, do které jste ochotni akceptovat nabídku vystoupení. Potenciálním zákazníkům, kteří budou mít akci za touto vzdáleností, nebudeme vaší kapelu ve výpisu nabízet. Necháte-li pole prázdné, bude se vaše kapela zobrazovat zákazníkům z celé České republiky.
2.2) Zařazení
- v označovacích polích zatrhněte charakteristiky, které vás nejlépe vystihují. Pokud máte žánrový přesah, nebojte se označit více polí - zákazník vás tak lépe najde.
TIP: V případě, že máte pocit, že zde nějaká charakteristika chybí, napište nám na info@bandmarket.cz a my zvážíme její zařazení do systému.
2.3) Playlist
- sem vkládejte songy, které máte v repertoáru. Čím více, tím lépe. Zákazníci budou využívat fulltextový vyhledávač oblíbených songů a oblíbených kapel, takže tím zvýšíte své šance, že si vás zákazník najde.
: Název songu a interpreta oddělujte klávesou TAB. Pro urychlení můžete zkopírovat playlist z excelové tabulky (připravte dva sloupce; v prvním budou interpreti a v druhém názvy písniček)
2.4) Fotky
- nahrajte až 10 fotografií. Kliknutím na již nahrané fotky je můžete editovat (smazat, nastavit úvodní fotku). Po úvodní fotce se ve vašem profilu budou fotky řadit podle abecedně, dle názvu fotky.
2.5) Songy v mp3
- nahrajte až 5 vašich songů ve formátu mp3. Pořadí songů se bude řadit dle pořadí při uploadu, tj. poslední nahraný se bude zobrazovat jako první.
2.6) Videa
- sdílejte až 5 vašich videoklipů, odkazem z youtube nebo vimeo. Jednotlivé adresy s odkazem oddělujte klávesou Enter
2.7) Požadavky kapely
- de uveďte své požadavky, jaké budete mít na zákazníka. Tzn. požadavky ohledně stage, ozvučení, osvětlení, elektrifikaci, zázemí a šatny, catering, ubytování atd. Mějte na paměti, že zákazníci nebudou vždy profesionálové z oboru. Odborné, anebo například přehnané nároky, by je mohly v některých případech odradit.
2.8) Rozšířené info o umělci
- zde máte volnou ruku, abyste o své kapele (o sobě) mohli napsat co nejvíce. Tyto informace se zákazníkovi zobrazí až tehdy, kdy bude podrobně prohlížet už jen váš profil. Buďte přesvědčiví!
2.9) Kalendář akcí
- zde označte termíny, které už máte obsazeny. Ať umělecky, či rodinných důvodů, nebo prostě víte, že se vám ten den nebude chtít. V tyto termíny vás tedy zákazníkům nebudeme nabízet.
TIP: nezapomeňte dodatečně označit i termíny, které jsme sjednali přes BandMarket.cz.
2.10) Honorář
2.10.1) Výše minimálního honoráře
Zde uveďte minimální cenu, za kterou jste ochotni nabídku vystoupení přijmout. Takto se zobrazí vaše kapela v základním výpisu. Cenu však nepovažujte za konečnou (zákazník je na to i upozorněn). V případě, že zákazník projeví vážnější zájem a vaší kapelu poptá, bude již na nás, abychom s ním projednali délku vystoupení a další podrobnosti, které tento minimální honorář potvrdí či navýší. Po celou dobu bude úzce komunikovat s vámi, abychom společně určili cenu konečnou. PŘÍKLAD: Vaše kapela má interní dohodu, že si za dvouhodinové vystoupení ceníte na 4000 Kč. I když vás chce někdo jen na hodinu, taxa zůstává stále na 4000 Kč. Uveďte tedy do pole Výše minimálního honoráře 4000 Kč. Zákazníkům, kteří hledají kapelu na hodinové vystoupení do 3000 Kč se tedy nebudete zobrazovat. Zobrazíte se však zákazníkům, kteří hledají kapelu na celodenní hraní. Zde my, jako prostředníci, dohodneme adekvátní navýšení vašeho honoráře dle vašich představ.
2.10.2) Do jaké vzdálenosti nepožadujete cestovné?
uveďte vzdálenost v km, do jaké jste ochotni jet k zákazníkovi bez nároku na cestovné. PŘÍKLAD: udáte vzdálenost 20 km. Ve své obci a v rádiusu 20 km od ní nebudete nárokovat po zákazníkovi cestovné. Jakékoliv další vystoupení, které bude za touto hranicí, bude od 20. km účtováno s cestovným.
2.10.3) Výše cestovného za ujetý km
souvisí s polem 2. Náš systém je propojen s Google Maps, takže pokud zákazník určí polohu akce, kde se vystoupení koná, systém mu zobrazí i vaše předpokládané cestovné. PŘÍKLAD: vycházíme-li s příkladu ve výše uvedeném bodu 2.10.2 a uvedete požadavek 5 Kč/km cestovného; budete mít dohodnuté vystoupení v dojezdové vzdálenosti 100 km o vašeho výchozího bodu. Prvních 20 km se cestovné zákazníkovi účtovat nebude, vzhledem k vámi uvedenému údaji v poli výše. Poté bude systém počítat 2 x 80 km (cesty tam a zpět) x 5 Kč cestovné.
2.11) Kontaktní a fakturační údaje
vyplňte, prosím, dle instrukcí na stránkách. Odpovědnou osobou se rozumí kontaktní osoba, která komunikuje s BandMarketem; FO/PO (fyzická/právnická osoba) je osoba vstupující do smluvních vztahů. Pochopitelně se může u obou případů jednat o jednu osobu.
2.12) Souhrn důležitých informací
toto pole funguje pro vaší kontrolu. Výše uvedené informace, které jste zadali se propíšou do přehledného pole.
2.13) Smluvní podmínky
všeobecné obchodní podmínky mezi vámi (umělcem) a námi (zprostředkovatelem).